piątek, 31 października 2014

FINAŁ Wymianki z Matrioszką :)

Finał Wymianki z Matrioszką zorganizowanej przez Majalenę.
Dziękuje za super zabawę: )
Moją para wymiankową była Marta autorka bloga Atramk.

Oto skarby jakie dostałam od Marty







Serdecznie dziękuję za wszystkie cudeńka, pudełka - Matrioszki super pomysł i jak bardzo przydatny, będę w nich gromadzić moje wytwory koralikowe.

Frywolitkowe drobiazgi tak piękne - zrobię z nich biżuterię, a co będę oryginalna. Wszystkie przydasie super, córcia złapała dziurkacz i wszędzie są ...
i tu problem ... ja mówię kotki ona jabłuszko, a jeszcze jest wersja kwiatek :)
Najwięcej radości oczywiście dostarczyły jej naklejki :) , udało mi się je tylko sfotografować i już są na szafie, stole i nawet butelce - frajda na całego :)

Jeszcze raz serdecznie dziękuję i pozdrawiam :)

A to kilka drobiazgów, które ja wysłałam Martusi

 


5 komentarzy:

  1. Super wymianka :) Córcia jest bardzo twórcza i ma niesamowitą wyobraźnię.

    OdpowiedzUsuń
  2. super prezenty:)
    Ślicznie dziękuję za udział w mojej zabawie:)
    Gorąco pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna wymiana pozdrawiam dzięki za udział w candy.

    OdpowiedzUsuń