czwartek, 1 października 2015

Wyniki !!!

Dziś przedstawię Wam wyniki mojej małej akcji Oddam ... :)
Do wygrania były gazetki Igłą malowane i Twórcze Inspiracje. 

A oto zwycięzcy :)  

1. Igłą malowane dwumiesięcznik nr 4/2015 - 1. Danusia

 

1. Danusia

2. agnieszka wardzińska 

3. Jaglana

 

 

 

 

 

2. Twórcze Inspiracje marzec zeszyt 2/6 - Alojka

 

1. Izabela Hebda

2. Alojka

3. Atramk

4. Świat według Basi

5. Natalia F

 

 

3. Twórcze Inspiracje dwumiesięcznik nr 3-4/2015 - CreaDiva

 

1.  Natalia F

2.  Świat według Basi

3. CreaDiva

 

 

 

 

4.  Twórcze Inspiracje dwumiesięcznik nr 5/2015 - Natalia F

 

1.  Świat według Basi

2. Natalia F

 

 



5. 5/2015 Igłą Malowane - Greenfrog

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dodatkowa mini niespodzianka wędruje do Égotiste

Wszystkim Paniom gratuluję szczęścia w losowaniach i proszę o przesłanie adresów na meila twasylow@wp.pl 

3 komentarze:

  1. Ojej czyżby mi się poszczęściło? :) Super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeej, ale się cieszę :) dzięki! Właśnie wysłałam maila ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za wysłanie nagrody :)
    nie mogłam nic napisać bo w czasie gdy wyskoczyłam na kilka dni z domu miała miejsce awaria transformatora i popaliła się większość sprzętów w domu. W tym antena od internetu. Na szczęście komputer był wyłączony, ale dopiero dzisiaj udało się wymienić anteny i routery i znów jestem w sieci.
    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję/

    OdpowiedzUsuń