piątek, 6 listopada 2015

Napisz co myślisz o ... cd.

Otrzymałam 6 numer dwumiesięcznika Twórcze Inspiracje w ramach akcji Napisz co myślisz o ... 

  Numer jest świąteczny i prezentuje propozycje na ozdoby choinkowe wykonane różnymi technikami, ale można tam też znaleźne czapkę, szal ,
pled oraz kartki.

Oto kilka z nich,
a tak na prawdę to chyba wszystkie jakie były w tym numerze :) ,
bo bardzo przypadł mi do gustu i chcę się nim z Wami podzielić :) 


 Piękne bombki, które w tym roku ozdobą moją choinkę :) Dokładny kurs i przydatne rady wykonania bombki :)


Nietypowe ozdoby, wykorzystanie koralików do ozdobienia choinki, a także takie same wzory do wyszycia ozdób choinkowych na plastikowej kanwie :) 


Moje serce skradł skrzat z szyszek, które będziemy robić z córcią :)  Szyszki już mi się suszą, więc mini choinka mojej małej artystki będzie piękna :)


Słodkie i kolorowe ozdoby filcowe, które u nas robiły furorę
w ubiegłym roku.

 Rewelacyjne bombki z guzików, które skradły serca wszystkich znajomych, którzy je widzieli.
Moim zdaniem hit sezonu Bożego Narodzenia 2015








No i już tradycyjnie, bo kartki zawsze muszą być :)

Serdecznie polecam cały numer, bo każdy znajdzie w nim coś dla siebie :)

3 komentarze: