niedziela, 3 stycznia 2016

Bombki z wstążeczkowymi kwiatkami . . .

Jak tylko zobaczyłam zdjęcia tych pięknych bombek w gazecie wiedziałam,
że muszę takie zrobić :)
Postanowienie było, ale z wykonaniem pojawiły się problemy jak zawsze ;) 

jednak trwając w swoim postanowieniu zaczęłam działać :)
kupiłam wstążki odpowiedniej szerokości i zaczęłam wycinać kwadraty :)

 

Z kwadratów zaczęłam sklejać pojedyncze płatki kwiatków w rożnych rodzajach :)  mozolna praca, ale wymarzony efekt dodawał sił ;)

 

Z otrzymanych płatków zszyłam kwiatki, były różne płatki,
więc zakwitły różne kwiatki :) 

Chyba najłatwiejszą częścią pracy było zrobienie bombek :)
pomimo ciągłego natrafiania na tępe szpileczki :(

Kwiatuszki już wkomponowane w bombki,
pozostało jeszcze zrobić kokardki i przywieszki :)





A oto efekty mojej wielogodzinnej pracy :)
gotowe bombki :) można ubierać choinkę ! ! !







 

5 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają te kwiatuszki na bombkach! Może kiedyś też się na takie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Małe dzieła sztuki! Coś pięknego! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu przepiękne Teresko zdolna jesteś niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń