niedziela, 4 września 2016

prezenty, prezenty, prezenty . . .

Przepraszam za tygodniowe opóźnienie, ale koniec miesiąca
i początek roku szkolnego mnie przerosły i mam tydzień wycięty z życiorysu :(

Na szczęście wszystko zostało okiełznane i już mam nadzieję,
że będę prawie ze wszystkim na bieżąco :) 

W ubiegły poniedziałek po powrocie do domu zastałam kilka przesyłek,
a wśród nich oprócz książek (co logiczne przed pierwszym września) dwie przesyłki kierowane bezpośrednio do mojej Ewci :) 

 

Pierwszą przesyłkę otrzymaliśmy od  Uli K. :)
Uleńko serdecznie Ci dziękujemy :)
Układanka od razu była ułożona,
bo moje dziecko uwielbia układać układanki:)

 



Druga przesyłka była od Dorotki :)
Piękne zdjęcie mojej Małej na Dorotki motocyklu,
którym odwiedziła nas na wakacjach. 

Dorotko dziękuję i serdecznie zapraszam
na kolejnych wakacjach :)





Drogie Koleżanki
jeszcze raz serdecznie dziękuję za prezenty
w imieniu swoim i Ewuni :) 

6 komentarzy: