wtorek, 31 stycznia 2017

Kartki przez cały rok - styczeń 2017 . . .

Zaczynamy kolejny rok zabawy wspólnie z Anią i kartkowanie przez cały rok :) Pomysł jest super, bo w grudniu okazuje się, że pudełko z karteczkami  jest wypełnione po brzegi i można zając się przygotowaniem innych świątecznych rekwizytów :) 

 

STYCZEŃ 2017

W styczniu wytyczne do zabawy podaje nam Ania, a oto one: 

 

 

 

 

BINGO, czyli kartki robimy wg wytycznych,
które zawierają się w tabeli poniżej na linii poziomej, pionowej lub przekątnej.
Jeżeli komuś nie uda się zrobić kartki w kombinacjach "liniowych" wybiera sobie z zaproponowanych elementów 3 dowolne.


Wytyczne proste, ale co z tego jak zawsze coś mi wypadnie i znów moje karteczki robione na ostatnią chwilę:( Takie miałam plany i znów nic nie wyszło,
muszę się bardziej zorganizować w przyszłym miesiącu, możne będzie lepiej :)


Karteczka wielkanocna może być wg:
zielony - napis - czerwony
kwiat/roślina - nitka/sznurek - czerwony



Karteczka bożonarodzeniowa to:
kwiat/roślina - nitka/sznurek - czerwony



Karteczka okolicznościowa została wykonana wg wytycznych
kwiat/roślina - napis - ramka. Nie jestem mocna w kartkach okolicznościowych i nie lubię ich robić, o wiele bardziej lubię świąteczne.
W tej karteczce wykorzystałam haft otrzymany jako karteczkę
od jednej z Was, tylko tyle się uratowało z całej karteczki jak wpadła
w niepowołane małe łapki ;)




A oto kolaż, który zrobiła dla mnie Ania :) 



7 komentarzy:

  1. Piękne kartki :-) Hafcik zachwycający :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Teresko cieszę się , że moim zawirowań udało Ci się zrobić kartki do styczniowych wytycznych. I nie narzekaj bo kartki są super. Wiadomo wyszywana moja faworytka, ale również bardzo mi się podoba ta z bombką. A jajeczko z tym sznureczkiem wygląda bardzo oryginalnie. Dziekuje Ci za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne karteczki, podziwiam , szczególnie te z haftami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne. Okolicznościowa też bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń