poniedziałek, 18 czerwca 2018

Syropy . . .

Zapewne wiele z Was wie jakie są zalety syropów robionych z mniszka lekarskiego czy z pędów sosny, ja niestety jestem za leniwa i skorzystałam z oferty Pani Agnieszki, która zajmuje się produkcją rożnego rodzaju syropów. 

Serdecznie polecam ekologiczne syropy od Pani Agnieszki. Dostępne są:
- syrop z kwiatów mniszka lekarskiego,
- syrop z pędów sosny,
- syrop z kwiatów czarnego bzu,
- syrop z kwiatów lipy,
- ocet jabłkowy winny.

Więcej informacji można uzyskać TUTAJ


 




 

3 komentarze:

  1. Robiłam w tym roku po raz pierwszy syrop z mniszka, był pyszny. Pędów sosny nie zdążyłam nazbierać. A ocet też robię sama z jabłek - fajna sprawa :) Polecam !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) ja jestem za leniwa i nie robię :(

      Usuń
  2. Oj takie naturalne syropy przydadzą się w każdej domowej spiżarni :)

    OdpowiedzUsuń