czwartek, 16 kwietnia 2020

Abecadło z igły spadło - wzór 2 . . .

 

 Dzisiaj prezentuję Wam drugi wzór w zabawie u Ani i Oli. 

Wszystkie szczegóły znajdziecie TUTAJ

 

Co prawa ja nienawidzę zapachu kawy i jej nie pijam, ale bardzo mi się spodobała filiżanka na tym wzorze :) 

Kiedyś widziałam wzory na cały zestaw filiżanek z kawą i marzę żeby coś takiego wyszyć. Może kiedyś ???

Mój obrazek powstał na błękitnej kanwie. Jak tylko zobaczyłam ten wzór od razu właśnie taka kolorystyka mi przyszła o głowy.

A teraz kolejne etapy powstawania mojego obrazka:










I efekt końcowy :)


Ani i Oli serdecznie dziękuję za zorganizowanie super zabawy :)

9 komentarzy:

  1. Wspaniały obrazek:) Ja już wzorek kupiłam:) mam nadzieję, że szybko uda się znaleźć na niego chwilę czasU:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tereniu cieszę się niezmiernie że udało Ci się tak szybko skończyć hafcik i że bawisz się z nami. Kolorystyka brązowych nici dominuje tym razem w 2 wzorze.
    Zapomniałaś zalinkować posta do żabki z gotowym haftem, więc serdecznie zapraszam
    https://iwanna59.blogspot.com/2020/03/abecado-z-igy-spado-podsumowanie-1.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu nie zapomniałam tylko nie miałam czasu :(

      Usuń
  3. A ja kawę uwielbiam i chyba tylko dlatego się za ten obrazek wzięłam 😉
    Twoj jest bardzo kawowy! ☕

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wygląd wyhaftowany napis:) a ja wręcz przeciwnie, znaczy uwielbiam i smak i zapach kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo kawowy i pachnący kawa hafcik.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super prezentuje się cały w brązie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń