poniedziałek, 19 października 2020

HAFT KORALIKOWY - KURS cz. VI PODSUMOWANIE . . .

 

Serdecznie witam, dzisiaj zapraszam na podsumowanie naszego kursu.

Kurs haftu koralikowego prowadzony był pod patronatem naszego sponsora
Firmy Coricamo, która w nagrodę dla osób biorących udział w kursie ufundowała zestawy do haftu krzyżykowego. 

 W kursie wzięły udział 3 Panie :) :

1. karolina

2. Kasia N.

3.  Aga S

Serdecznie Wam dziękuję za wspólną naukę haftu koralikowego.

W najbliższym czasie wyślę do Was nagrody.

Dziękuję Firmie Coricamo za wsparcie i pomoc w realizacji projektu.

 



3 komentarze:

  1. To ja Ci Teresko serdecznie dziękuję za motywację do spróbowania czegoś nowego i firmie Coricamo za patronat. Zdecydowanie jeszcze nie raz sięgnę po ten rodzaj haftu:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci dziękuję za ten kurs. Nauczyłam się czegoś nowego i polubiłam haft koralikowy. Na pewno wiele prac powstanie w tej technice. Firmie coricamo dziękuję za patronat 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Tereso, dziękuję za wspólną zabawę. Twój kurs pozwolił mi rozwijać horyzonty i skłonił do spróbowania nowej techniki. Wspaniale się z wami bawiłam i uczyłam. Dziękuję pozostałym dziewczynom za wspólnie spędzony czas oraz Coricamo, że tak wspaniale wspiera inicjatywy rękodzielnicze <3

    OdpowiedzUsuń