wtorek, 12 lipca 2022

:) Witajcie :)


 Witajcie serdecznie po ogromnej przerwie :) 

Doba ma tak mało godzin,
a spraw dnia codziennego jest tak dużo, że  niestety odpuściłam bloga na kilka dobrych miesięcy ;( 

Na szczęście już wracam w nasz blogowy świat i mam nadzieję, że na stałe i bez przerw :) 

Często o Was myślałam i przypominałam sobie jak dawniej był czas na wspólne wymianki, zabawy, candy i sale.

Przez ten czas również tworzyłam, poznałam makramę,
  powróciłam do szydełka i znalazłam dwa cudowne miejsca.

Pierwsze z nich to świat Martyny - Zrób mi mamo, dzięki której powróciłam do szydełkowania i zaczęłam tworzyć piękne maskotki, a z czasem może i ... sami zobaczycie :)

Drugie miejsce to Dziergaczkowo  prawdziwy raj dla wszystkich osób dziergających i nie tylko, bo znajdziemy tam i sznurki i włóczki i akcesoria i wzory i piękne OMBRE.

Dziergaczkowo - Producent sznurka bawełnianego 

I tak teraz dzielę swój mały świat miedzy dzieci, koraliki, haft, szydełko i makramę. 

Jak szaleć to szaleć ;) 

Czekam na Wasze odwiedziny, komentarze, rady i porady :)

#dziergaczkowo

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz