wtorek, 2 stycznia 2018

Zabawa - wyszywamy zaległości edycja 2018 :)

Ubiegły rok był drugim z kolei rokiem, w którym razem z Wami starałam się skończyć wyszywanie zalegających w szafie ufok-ów :)
Niestety, pomimo, że wyszyłam 4 ufoki nie udało mi się wykonać zamierzonego planu w całości :( więc po małej konsultacji z Wami :)
przedłużam zabawę na kolejny rok :) 


Cześć z Was wyraziło chęć kontynuowania tej zabawy,
więc przedłużamy naszą zabawę na 2018 rok :) 


Wszystkie chętne zapraszam do wspólnego wyszywania :)
Zgłaszać się można w komentarzach pod postem.
Poniżej umieszczam banerek, który można pobrać i umieścić u siebie :)

 


 

Prezentowanie postępów prac dowolne :)
Wśród wszystkich biorących udział w zabawie rozlosuję
prezent niespodziankę :) 

 

Podsumowanie roku 2017 około 14 stycznia :) 

 

 

A oto moje zaległości do wyszycia w 2018 roku:

 

1. Chrystus na krzyżu - S K O Ń C Z O N Y można zobaczyć TUTAJ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Kwiaty w kamiennym wazonie

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

  

 

 

 

 

 

3. Pamiątka ślubu

 

 

 

 

4. Matka Boska Ostrobramska

 















 

 

 

 



5.  Kaktusy - sal 2016
  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 















 6. Dwanaście miesięcy 

 

 


 

 

 7. Magiczne fuksje

 


23 komentarze:

  1. Życzę powodzenia w walce z Ufok-ami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dziękuje ;) może w tym roku je pokonam ;)

      Usuń
  2. Powodzenia w walce z ufokami, ja jestem szczęśliwa, bo nie mam ufoków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że będziemy nadal walczyć z UFO-kami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. trzymaj kciuki, a może dasz się w końcy namówić na mały haft ?? ;)

      Usuń
  5. Niezły ufokowy dorobek. U mnie cały czas ta sama ilość. Bawię się dalej. Moze w tym roku wygram wojnę 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo tego jest, ale coraz mniej z każdym rokiem i to jest pocieszające :)

      Usuń
  6. Ja co prawda mam skromny dorobek ufokowy, bo tylko dwa hafty, ale mam też kilka kanw z nadrukiem, które już sporo czekają. Dlatego i one do UFOK-ów moich zaliczę. Zgłaszam się zabawy i trzymam kciuki za wszystkie uczestniczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieważne ile ważne żeby wyszyć ;) witam w zabawie :)

      Usuń
    2. takie obrazki, które mają zaledwie kilka krzyżyków też są UFOK-ami?

      Usuń
    3. chyba tak, bo jak zaczęty, a nie skończony

      Usuń
  7. Przepiękne prace stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, mam nadzieję, że je skończę :)

      Usuń
  8. Ponownie zgłaszam się do walki z UFO-kami:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie witam w zabawie i życzę siły w walce :)

      Usuń
  9. Z chęcią biorę udział :) W tym roku bardziej się postaram ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może i ja znajdę motywację. Mam kilka prac, które czekają od lat. Ostatnio zajęłam saię bardziej innymi technikami i ciężko wrócić do haftu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie zapraszam do zabawy, będziemy kontynuować w przyszłym roku :)

      Usuń