sobota, 23 lutego 2019

Podziękowanie . . .

W dniu wczorajszym pojawiał się mój ostatni post na DIY zrób to sam - PODSUMOWANIE SAL-u.
Właśnie zakończyła się moja sześciomiesięczna współpraca z zespołem DT. 


Na początki chcę podziękować Firmie Coricamo za pomoc w realizacji mojego pomysłu i podarowanie 10 zestawów do wyszywania zajączka dla Dziewczyn biorących udział w kursie.

 

Kolejno dziękuję wszystkim Dziewczynom, które razem ze mną przebrnęły przez cały kurs oraz wszystkim Członkom Zespołu DT, z którymi miałam przyjemność pracować. Do zobaczenia w blogsferze :) 

Na koniec zapraszam do udziału w SAL - u WIELKANOCNYM sponsorowanym również przez Firmę Coricamo i w którym również przewidziane są nagrody.

 



4 komentarze:

  1. Cieszę się,że prowadziłaś tam zajęcia i można było się czegoś nowego nauczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To bardzo fajna przygoda prowadzić tam zajęcia, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję również Teresko za możliwość udziału w zabawie z zajączkiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również dziękuję za zabawę! Pozdrawiam bardzo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń