poniedziałek, 25 lutego 2019

Wyszywamy zaległości - 2019 - Kotki - FINAŁ . . .

 

Udało się :) kolejny UFO-k zakończony. Tym razem przyszła kolej na kotki. Bardzo długo odkładałam je na półkę, bo wydawało mi się ze są  za ciężkie. A jak już się wciągnęłam to szybko się z nimi uporałam i tak oto mam stadko kotów ;)





Zaczynałam praktycznie od czystej kanwy  bo miałam zaczętego tylko jednego kotka, a miały powstać trzy. Etapy mojej pracy nad kotami :)










A tak wygląda gotowy kotek :) Dobrze, ze moja córcia go nie widzi,
bo już by miał jakieś imię.

Kotki mają być niespodzianką do jej pokoju :) 






9 komentarzy:

  1. Super kociaki :) Brawo za pokonanie kolejnego UFOK-a!! coraz bliżej do wyczyszczenia zapasów jak widzę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kotki :) I brawo za pokonanie UFOK-a :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kocurki :) gratuluję ukończenia kolejnego ufoka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne trzy słodziaki wyhaftowałaś.Cieszę się, że jednego Ufoka masz za sobą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super te kociaki wyszły . Osobiście nie lubię wyszywać kilka razy tego samego więc podziwiam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Superowe! I takie fajne kolorki!

    OdpowiedzUsuń