sobota, 25 maja 2019

Kosmetyczne candy - maj...

Witam w kolejnej odsłonie Kosmetycznego Candy :)

W ubiegłym miesiącu tj. kwietniu nagroda powędrowała do:

EviPassjonatka

Serdecznie gratuluję !

A oto słodkości z tego miesiąca:


Zabawa trwa od 25.05.2019 do 22.06.2019

Losowanie 23.06.2019 roku.

Wyniki 25.06.2019 wraz z nowym etapem zabawy :) 

Zasady są proste, bo po co komplikować ludziom życie ;)

1. komentarz z chęcią udziału w zabawie i adresem e-mail,

2. baner na pasku bocznym swojego bloga lub FB
(link w komentarzu),

3. jeśli spodoba się Wam mój blog to zapraszam do zostania    obserwatorem mojego bloga (nie jest to warunek, po prostu będzie mi bardzo miło :)),

4. wysyłka tylko na terenie Polski.  

Do wygrania zestaw kosmetyków widoczny na zdjęciach poniżej.

Perfumka ATTRACTION dla niej

Balsam do ciała ATTRACTION dla niej

Perfumetka ATTRACTION dla niej


5 komentarzy:

  1. Chętnie wezmę udział w super rozdaniu. Uwielbiam kosmetyki
    iza-hebda67@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością zapisuje się, adres: bozenka4312@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję! Przyznam, że w tym tygodniu nie miałam czasu zaglądac na blogi i nie widziałam informacji o wygranej. Alez było moje zdziwienie jak otrzymałam paczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyłączam się do zabawy. kawernow@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się
    https://www.facebook.com/dorota.wysocka.568/posts/2336705463032681

    OdpowiedzUsuń