poniedziałek, 25 stycznia 2021

Wyszywamy zaległości 2021 . . .

 

W 2020 roku skończyłam tylko 4 obrazki z kalendarza, z jednego zrezygnowałam.  Zatem na nowy sezon pozostają mi 3 hafty i masa planów i projektów. Zobaczymy czy wyjdę na prostą czy przybędzie nowych ufo-ków ;) 

 

Na 2021 rok mam do ukończenia następujące hafty.

1. Metryczka ślubna


 

2. Dwanaście miesięcy - od maja do grudnia

 



3. Magiczne fuksje




Zapraszam Was do wspólnego wyszywania.
Do zabawy można zapisywać się w komentarzach pod postem.

Banerek do zabawy na 2021 rok.

 

 

A teraz najprzyjemniejsza część zabawy z 2020 czyli losowanie nagrody :) 

W zabawie ubiegłorocznej wzięły udział tylko dwie osoby:

1. Natalia F

2. Elunia

     

W związku z tak małą liczbą uczestników postanowiłam przygotować nagrody niespodzianki dla obu dziewczyn :)


G R A T U L U J Ę     ! ! ! 



8 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki, by w tym roku wszystkie UFOK-i wymiotło z szuflady :)
    Bardzo dziękuję za wyróżnienie i gratuluję Eluni :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ambitne plany, ale wierzę że dasz radę :) Z przyjemnością przyłączę się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki, że udało Ci się wysłać w kosmos jak najwięcej UFO-ków.
    Dziękuję za wyróżnienie i gratuluję Natalii.
    W tym roku nie mam żadnych zaległości, ale gdyby jakieś powstały to z przyjemnością dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tereniu serdecznie dziękuję za nagrodę - z pewnością w miarę "wolnych mocy przerobowych" ten obrazek powstanie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba się mobilizować i wyszywać zaległości 😀Fuksje są śliczne.

    OdpowiedzUsuń