środa, 13 stycznia 2021

Życzenia, kartka i...

W tym roku niestety nie udało mi się na tyle zorganizować , żeby wyslac do wszystkich Was kartki świąteczne. W przyszłym roku obiecuję poprawę 🙂. Ja dostalam przesyłkę od Natalii /zaczarowanypapier.blogspot.com/ Oczywiście byla wyszywana karteczka, słodkości, przydasie, ale też mini lampiony i kolorowe pudełko. Jak zobaczyłam to pudełko pomyslalam, że to jest to pudełko, które widziałam na blogu Natalii kilka dni wcześniej. Było ono mocno zawiązane kokardką, a w środku kryło największą niespodziankę - ręczne haftowane zawieszki na choinkę. Sami zobaczcie te cudowności /słodkości nie doczekały się zdjęcia 😉/










3 komentarze:

  1. śliczna paczuszka, jak ja lubię takie wyszywane piękności! Sama poprzedni rok wyszywałam różne, aby dołączyć je do wysłanych kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny prezent:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń