niedziela, 5 czerwca 2016

Kartki BN na okrągło 2016

Temat wyzwania majowego: robimy kartkę inną niż dotychczas, dowolną jeśli chodzi o temat, ale za to spróbujcie pomyśleć, czego dawno nie robiłyście, może szydełkujecie, może oprócz scrapków i haftów, które pojawiają się najczęściej potraficie użyć innej niż w swoich ostatnich postach techniki.

Ponieważ moim prywatnym założeniem w tej zabawie jest wykonywanie karteczek wyszywanych to miałam nie mały problem. Najprościej byłoby zrobić karteczkę w technice Iris Folding, ale taką zrobiła już Inka :) 

Poszukałam, popatrzyłam i znalazłam delikatny wzór choineczki, którą postanowiłam ozdobić elementami quilling-u. Myślałam, że w tym miesiącu nie będę walczyć z czasem a tu znów walczę z czasem. W planach karteczka miała być ładniejsze, ale poległam w technice quilling-u i dwie  pozostałe są bez zawijasków :(  Sami oceńcie co z tego wyszło :) 












 

8 komentarzy:

  1. Pięknie połączyłaś techniki! i jak choinka się wydłużyła dzięki quillingowi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tereniu, a czegóż Ty chcesz od tych karteczek? Są świetne, ja za "zwijaski" nawet się nie zabieram, ale u Ciebie doskonale zdobią choinkę.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś nie leżą mi zawijaski, chciałabym z nimi bardziej popracować, ale nie zawsze czas na to pozwala :(

      Usuń
  3. kurczaki! znowu musiałam sprawdzić datę w kalendarzu ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszkę mieszam w tym roku :) ale jak w tych upałach robię zimowe karteczki to tak troszkę mi chłodniej ;)

      Usuń