środa, 22 czerwca 2016

Wyzwanie # 6 - "Noc Świętojańska" w Szufladzie

Dawno nie brałam udziału w wyzwaniach, tyle mam rocznych zabaw i zajęć codziennych, że na dodatkowe przyjemności brakuje mi czasu.
Przeglądając Wasze blogi natknęłam się na prace zgłaszane do
Wyzwania # 6 - "Noc Świętojańska" 

organizowanego na blogu Szuflady :) Pomyślałam, że na ten temat to ja nic nie zrobię, a jednak przypadkiem się udało :) Koleżanka poprosiła mnie o zrobienie pudełeczka na mały upominek i całkiem przypadkiem wybrałam papier w paprocie :) 





7 komentarzy:

  1. no paczaj!
    Tereniu, ty może skocz jeszcze do lasu poszukać tego kwiatu...
    a nie! przecież kwiatek tez juz masz!
    Ty szczęściaro! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strach do lasu bo wszystko pozarastało i niedzwiadka można spotkać :)

      Usuń
  2. No i super. Trzeba korzystać z okazji. Ja też często tak robię. Super pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio jestem trochę zakręcona, ba zawsze coś trzeba zrobić na cito i nie zawsze am czas przejrzeć blogi z zabawami i wyzwaniami :(

      Usuń
  3. Śliczne pudełeczko, bardzo podoba mi się ten zestaw kolorów, witam w Wyzwaniu Szuflady:-)

    OdpowiedzUsuń