wtorek, 29 stycznia 2019

1000 . . .

No i jest ... 

mój 1000 post ... 

a jak tak to ... 

to jest i okazja do świętowania ... 

a zatem ogłaszam ... 

... Candy 1000 ...  

:) 

https://pixabay.com
 

Zabawa trwa od 29.01.2019 do 28.02.2019

Losowanie 01.03.2019

Zasady są proste, bo po co komplikować ludziom życie ;)

1. komentarz z chęcią udziału w zabawie i adresem e-mail,

2. baner na pasku bocznym swojego bloga lub FB
(link w komentarzu),

3. jeśli spodoba się Wam mój blog to zapraszam do zostania    obserwatorem mojego bloga (nie jest to warunek, po prostu będzie mi bardzo miło :)),

4. wysyłka tylko na terenie Polski.  

Do wygrania niespodzianka, bo jeszcze nie wiem dokładnie co. Napiszcie swoje propozycje w komentarzach.
A ja spośród nich wybiorę nagrodę główną i nagrody pocieszenia.

Ilość nagród pocieszenia będzie zależna od ilości Waszych zgłoszeń ;) 

Przypominam również o zabawie złap licznik - informacja TUTAJ

 

19 komentarzy:

  1. To ja się zgłaszam jak najbardziej :))A nagroda to niech będzie niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję tak wspaniałej liczby postów :)
    Z przyjemnością wezmę udział w zabawie - elzpla31@gmail.com
    banerek już wisi: https://papierkowoniteczkowo.blogspot.com/
    Bardzo lubię niespodzianki więc niech będzie niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Banerek u mnie na blogu. Posiadam krajowy adres. Lubię niespodzianki.

    OdpowiedzUsuń
  4. UUU Kochana gratulacje :) Taka liczba postów to do pozazdroszczenia, mnie to jeszcze sporo brakuje;)
    Jak Ty rozdajesz cukierasy to ja chętnie ustawiam się w kolejce ;)
    Niespodzianka, to jest to co tygryski lubią najbardziej:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje. Chętnie staję w kolejce.
    Mój email: caath79@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję 1000 postu i z chęcią zgłaszam się na candy, adres email bozenka4312@wp.pl. Mi bardzo podobają się twoje wyklejane obrazy ale każda niespodzianka mile widziana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje z okazji napisania tylu blogowych wpisów! To naprawdę piękny wynik!!! Z przyjemnością zapisuję się do Twojej zabawy i czekam na kolejne 1000 wpisów! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i z chęcią się przyłączam do zabawy. kuferinspiracji@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow!!! 1000!!! życzę kolejnego tysiąca w szybkim tempie i wielu pięknych inspiracji!
    Ja lubię niespodzianki :) a u Ciebie zawsze pięknie więc z pewnością nie będę zawiedziona :)
    Banerek już na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się zgłaszam oczywiście- dla mnie to jakas xxx ozdóbka na choinkę by się przydała, ale cieszę się ze wszystkiego ...hahahaha Gratulacje 1000 posta!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Załapałam się na zabawę. Chętnie przygarnę jakąś niespodziankę, więc ustawiam się w kolejce 🙂
    Gratuluję oczywiście 1000 posta i życzę jeszcze wielu tysiecy!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o adresie lenkanapoddaszu@gmail.com
      Banerek już na blogu 🙂

      Usuń
  12. Jeśli mogę to również ustawiam się w kolejce do Twojej zabawy. Mój mail: iza-hebda6@wp.pl . Ucieszyłabym sie z każdej nagrody, ale mile widziane są hafciarskie przydasie. Banerek na blogu u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje :)
    mi jeszcze daleko do 1000 :)
    pozdrawiam
    mój adres: gdzinaster@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję takiego pięknego wyniku 1000 postów !. Zapisuję się do zabawy. Uwielbiam hafciki i zawsze podziwiam bo sama nie umiem haftować. Pozdrawiam i zapraszam przy okazji do mnie :-).
    Mój adres : machala@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  15. Cukieraski, ja lasuch ustawiam się w kolejce po słodkości :)
    Justyna.tyszko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Może ostatni będę pierwszymi :). Zapisuję się :).

    Z chęcią przygarnę wszystko hihi :).

    amma(małpa)poczta.fm

    OdpowiedzUsuń