środa, 13 marca 2019

Święta na okrągło: Rogate mapki - wyzwanie 3/12 . . .

 

To już czwarty rok zabawy w kartkowanie,
a ja co miesiąc z niecierpliwością wyczekuję nowych wytycznych. Marzec to miesiąc rogatych mapek :)
Wydaje się, ze nie ma nic prostszego niż zrobić kartkę według mapki czyli podanego schematu. Ja jednak czasem mam z tym problem, bo nie do końca łatwo jest dopasować pomysł do wytycznych i do posiadanych materiałów. 

Mapka, z którą mamy się zmierzyć w tym miesiącu wygląda tak:

 

Moja kartka bardzo prosta i bardzo mapkowa, tzn. z dokładnym układem mapki. Niestety w tym miesiącu nie poszalałam ;)

 


7 komentarzy:

  1. Super karteczka,ta bombeczka wyhaftowana jest śliczna:)
    Pozdrawiam miło 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombka jest rewelacyjna i bardzo ładnie komponuje się z serwetka. Kartka wyszła świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super poradziłaś sobie z mapką :) kartka wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka z wyhaftowaną bombką prezentuje się przepięknie :) Po prostu BOMBA!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Poszalałaś - z kolorem! To mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń