sobota, 20 lipca 2019

SAL WIELKANOCNY - VI miesiąc . . .

Witam, to już szósty miesiąc wyszywania zajączków :) ale ten czas leci ;)

Mini nagroda z 4 miesiąca zabawy wędruje do:

małe-niespodzianki

 Serdecznie gratuluję i proszę o przesłanie adresu na mój e - mail.

 

Mój szósty zajączek to jeden z tych ostatnich największych.
Przedstawiam:  zając malarz ;)

 





Szóstego zajączka linkujemy do 20 sierpnia 2019 roku.


A to dodatkowy banerek, żeby łatwiej było znaleźć post. 



 Zasady można zobaczyć TUTAJ.
Liczy się dobra zabawa i zadowolenie z kicających zajączków ;) 

Sponsorem wzoru, który wyszywamy w trakcie zabawy jest Firma Coricamo. Serdecznie dziękuję za pomoc w organizacji zabawy.



You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

5 komentarzy:

  1. Ale fajnie już śpieszę pisać maila :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla małe-niespodzianki
    Śliczny hafcik Ci wyszedł
    Ja już swojego mam wyszytego tylko czeka na oprawę i sesję zdjęciową :)
    Oj w strasznym tempie ucieka czas, a zabawa idzie ku końcowi. Ciekawa jestem co następne da nas wymyślisz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyhaftowałaś zajączka. Co za równiuśkie krzyżyki.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje! :) mam nadzieję, że od przyszłego roku już się bęgę mogła pozapisywać na sale :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny malarz:)
    Ja,że się kiedyś rozleniwiłam ;)to jestem ciągle do tyłu o kilka dni. Informuję,że mój piąty zajączek już istnieje.
    https://papillon-motylkowo.blogspot.com/2019/07/246-zajaczek-lipcowy.html

    OdpowiedzUsuń