czwartek, 2 stycznia 2020

Mój projekt na 2020 rok...

2020 rok chyba będzie chwilową przerwą od tworkowania. Rezygnuję z zabaw blogowych, bo nie ma szans żebym wyrabiają się w czasie. Nie chcę jednak całkowicie wszystko odłożyć na bok. Postanowiłam w tym roku wyszyć dwa obrazy, może uda się skończyć ufoki, a czy coś jeszcze powstanie to wszystko okaże się w trakcie.

Bardzo spodobały mi się dwa obrazy z Coricamo i stwierdziłam, że przez cały rok może dam radę znaleźć chwilę czasu, żeby je wyszyć.

 

Bukiet polnych kwiatów


 Polna wiązanka

 


8 komentarzy:

  1. Powodzenia w realizacji planów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bukiety! Powodzenia w realizacji planów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne masz plany - życzę ich realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te kwiaty! Trzymam kciuki by Ci się udało je wyszyć:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. w takim razie powodzenia! Ja zapisałam się praktycznie na wszystkie, bo mam trochę wolnego czasu i to fajna motywacja :) Ten wzór z makami cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak,tak..z tym czasem wolnym różnie bywa. Ja zajączków wielkanocnych
    nie ukończyłam:( Ale będę braki nadrabiać. Obrazy piękne. Życzę w tym Nowym Roku tyle czasu wolnego, żeby starczyło go i na przyjemne, i na pożyteczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba hafty przepiękne i też sa na mojej liście do zrobienia. Będę z przyjemnością śledzić Twoje postępy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne obrazki wybrałaś. Miłego wyszywania

    OdpowiedzUsuń