środa, 1 stycznia 2020

Nowy rok . . .

zdjęcie ilustracyjne/unsplash.com

No i mamy nowy rok, a wraz z nim nowe plany, postanowienia i nowe marzenia. Nowy rok to też czas posumowania roku ubiegłego. 
Moje ubiegłoroczne marzenia się spełniły :) po raz kolejny zostałam mamą :)
Tym samym moje plany rękodzielnicze na 2020 rok zmalały do minimum.
Zabawy blogowe muszę odłożyć na później, ale mam nadzieję, że coś uda mi się  tworzyć.

W wolnej chwili (tak tak zdarzają się takie ;) ) planuję zrobić porządek na moim blogu i trochę usystematyzować moje wpisy.

W nowym roku życzę Wam przede wszystkim zdrowia, a także niezliczonej ilości pomysłów, nieograniczonej ilości czasu oraz worka pieniędzy na realizację Waszych tworkowych projektów.

4 komentarze:

  1. Teresko cudownie że marzenie się spełniło😊 przy maleństwie dużo pracy to sama wiem bo moja skończyła w święta 5 mies. Niestety mało śpi i ciężko mi wyszywać cokolwiek ale czasem coś malutkiego się uda. Postanowień nie robię-no może jedno wiecej wyszywania dla siebie. Pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co nie mam co narzekać maluszki są grzeczne i tylko muszę się bardziej zorganizować i pozbyć lenia to dam radę :) Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Co za wspaniała wiadomość! Wszystkiego dobrego w Nowym roku!

    OdpowiedzUsuń