czwartek, 16 października 2014

Wyniki CANDY... BEZ OKAZJI

Mam przyjemność ogłosić wyniki mojego pierwszego candy.
Miało być bez okazji, ale możemy przyjąć, że jest to candy imieninowe.
Ilość Waszych zgłoszeń chęci zabawy koralikami i poznania czegoś nowego spowodowała, że postanowiłam zrobić Wam niespodziankę i zmodyfikować trochę zasady zabawy  - mam nadzieję, że na  + :)


 

I zmiana 


Nie ma nagrody głównej,  ...


                                                              bo ...


                                                                                        ... są 4 nagrody główne :)


II zmiana 


Nie ma nagrody pocieszenia,  ...


                                                              bo ...


                                                                                      ... są 4 nagrody pocieszenia :)

 

Mam nadzieję, że zmiany Wam się podobają  :) i osłodzą Wam dzisiejszy dzień.


Koniec psot, zaczynam działać. 


Wśród 24 zgłoszonych osób osobiście wylosuję zwycięzców.

 

A oto szczęśliwcy:

 

Nagrody główne

1.Mulinka Kordonkowa

 

2.Majeczka

 

3.Gizrapka ABJ

 

4. Marta i Alicja


Nagrody pocieszenia

1.Myszkimama

 

2.negatyfffka

 

3.Lexie's Art

 

4. Agata Fleszar

 

Wygranym serdecznie gratuluję, a wszystkim Wam dziękuję za zabawę i wizytę na moim blogu, mam nadzieje, że zostaniecie ze mną na dłużej :)

Laureatów proszę o adres do wysyłki na e-mail twasylow@wp.pl

 




14 komentarzy:

  1. To się nazywa, nie mieć totalnie szczęścia... Buuu !!!
    Ale i tak gratulacje dla wszystkich zwyciężczyń. I dziękuję Ci pięknie za fajną zabawę :)
    Zapraszam też w odwiedziny do siebie... będzie mi miło...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami i tak bywa, ale głowa do góry :) już myślę o kolejnej zabawie dla Was, więc zapraszam do odwiedzania mnie :) Dziękuję za wspólną zabawę i serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Gratuluję wszystkim, którzy wygrali!!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej! Coś wygrałam! Jestem zachwycona, że dopisało mi szczęście .

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieprawdopodobna kumulacja wygranych u mnie! Serdecznie dziękuję!!!
    W ramach rewanżu zapraszam na moje rozdanie na fb
    https://www.facebook.com/347501595378936/photos/a.354918794637216.1073741827.347501595378936/575253862603707/?type=1
    I obiecuję, że na blogu też niedługo będzie!

    Dziękuję
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromne gratulacje dla wygranych!:))
    Dziękuję za możliwość udziału (;
    Marteczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla wygranych. A Ty jesteś niesamowita - tyle osób obdarowałaś;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym obdarować Was wszystkie, ale niestety nie mam na tyle książeczek, ale za to wymyślę jakąś inną zabawę :)

      Usuń
  7. Gratuluje wszystkim wygranym w tym sobie:) Dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  8. wygrałam! wygrałam! :D dzięki za konkurs, wspólną zabawę i wszystkim gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdecznie gratuluję wszystkim wylosowanym !!!
    Najserdeczniejsze życzenia imieninowe, spóźnione w powodu wyjazdu na Zjazd do Ustronia.
    Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie :) Zazdroszczę udziału w zjeździe, ale kto wie może ja też kiedyś tam będę :) pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Bardzo dziękuję za zabawę:) Gratuluje wygranym i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń