czwartek, 28 maja 2015

Zabawa karteczkowa z cytatem w tle :)

Temat na maj: hm... Tina zaszalała i zaczęła czarować i tak wyczarowała nam MAGIĘ i teraz bądź tu mądra i wymyśl coś. Nie ukrywam, że temat wydał mi się trudny, ale postanowiłam pobawić się w magika i czarować, a oto co wyczarowałam :) Tak wyszła moja karteczka, która powędruje do mojej pary wymiankowej Elżbieta K

Jak na magię przystało kartka wyszła zaczarowana, 

 





 a skoro jest czarodziejski kapelusz to nie może zabraknąć w nim królika ;)

mój wygląda tak



A tutaj mały drobiazg magiczny - agrafka z wróżką, kilka przydasi oraz słodkości.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Od Eli otrzymałam taką piękną i zaskakującą karteczkę:)

 

 

oraz słodkości i drobiazgi :)

 

 

  

 

Dziękuję za wspólną zabawę i pozdrawiam :)



4 komentarze:

  1. Magiczna kartka jest rewelacyjna ! Kapelusz obledny :) Cudownosci.... Pozdrawiam pracowniapatrycjiicks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Ci dziękuje za miła zabawę:) Twoja kartka jest świetna, bardzo pomysłowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. no, łatwo nie było
    a dziewczyny marudziły, że moja nadzieja trudna była ;-D

    uwiodła mnie ta agrafka :)

    OdpowiedzUsuń