niedziela, 30 kwietnia 2017

Kartki przez cały rok - kwiecień 2017 . . .

W tym miesiącu udało mi się znaleźć chwilę czasu i zrobiłam karteczki na kwietniową zabawę :) a nawet nadrobiłam zaległość lutową :)
Lutowe karteczki można zobaczyć TUTAJ :)



W kwietniu tematy karteczek przygotowała Lidzia,
znana w świecie blogowym jako
Czarna Dama 
A  oto propozycje Lidzi:
1 . Kartka na Boże Narodzenie  - żłóbek
2. Kartka okolicznościowa - miś, misie
3a. Kartka Wielkanocna - w kształcie jaja
3b. Zamiast kartki wielkanocnej można zrobić kartkę na I Komunię Świętą - wg  mapki

Inspiracje Lidzi na banerku poniżej. 



Moje karteczki :)







8 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe i sympatyczne są te karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne karteczki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie Tereniu , że udało Ci się zobic kwietniowe kartki. Sa bardzo fajnie , szczególnie spodobała mi się ta grafika ze żłóbkiem , alei jajeczko i misiu tez są super.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teresko, powstały przepiękne karteczki! pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  5. Wszystkie śliczne, a miś ma spodenki w moim ulubionym kolorze :D

    OdpowiedzUsuń