środa, 10 stycznia 2018

Bombkujemy przez cały rok - STYCZEŃ 2018 . . .

 

Święta Świata i już po . . .
czas zabrać się do pracy
i trochę  powyszywać
w nowym roku :)  

 

 

 

 

W 2018 roku zapisałam się na zabawę

u Agnieszki

 -  wyszywanie bombek :)

Zmotywowana przez Natalię zabrałam się za bombki
z pierwszego miesiąca. Tak prezentują się wyszyte :)  

 




 

Styczeń mam wyszyty jeszcze tylko w wolnej chwil przerobię hafty na karteczki i wszystko gra :) 

Do zabawy można się zapisać w każdej chwili,
jeśli ktoś chętny zapraszam w imieniu organizatorki :)
więcej informacji TUTAJ

10 komentarzy:

  1. Piękne hafty! Widzę, że z misiem trochę oszukałaś ;)
    Ja też myślałam o tym, żeby wyhaftować ptaszki w bombce ale w końcu tego nie zrobiłam. Teraz żałuję bo Twoje bombki z ptaszkami ogromnie mi się podobają. Ślicznie wyglądają z żółtymi brzuszkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ja taki mały "oszukaniec" jestem ;)
      jakoś sobie trzeba w życiu radzić ;)

      Usuń
  2. I tak przez cały rok mogę motywować:)
    Piękne hafciki Ci wyszły, a pomysł na bombki z dodatkowym haftem jest rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale miałaś fajny pomysł z "ubraniem" ptaszków w bombki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ich tło mnie tak naprowadziło na kształt bombki :)

      Usuń