poniedziałek, 3 września 2018

Wyniki Candy . . .

 

Wiem, już późno, przepraszam,
ale moja doba ma trochę za mało godzin ;)
Ach gdyby tak nie trzeba było spać :)
Za to będzie mała niespodzianka,
a mianowicie dwie nagrody pocieszenia :) 

Nie trzymam Was dłużej w niepewności, więc do dzieła :)

Do zabawy zgłosiło się 14 osób, każdemu nadałam numer :) 

1. BEATA- BECIA

2. Cytrulina

3. Zacisze Lenki

4. Natalia F

5. Elunia

6. Sofia Eliza

7. justiti

8. Bożena G

9. Weronika Mieczkowska

10. magdusiaa

11. barbaratoja

12. Małgorzata Zoltek

13. Anna Maria

14. Małgorzata

    

Oczywiście jestem leniwa i korzystam z pomocy komputera :) 

 Wygrywa nr 5 czyli

Elunia

nagrody pocieszenia trafiają do nr10 i 1 czyli 

 magdusiaa

 BEATA- BECIA

Serdecznie gratuluję proszę o przesłanie mi swoich adresów :) 

Wszystkim dziękuję za wspólną zabawę.

11 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranym i dziękuję za wspaniałą zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłą zabawę i przesyłam gratulacje dla dziewczyn.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zabawę! Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Teresa ! Ogromnie się cieszę z nagrody pocieszenia :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Moc gratulacji!!!!
    Dziękuje ooogromnie za zabawę!
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie dziękuję i gratuluję dziewczynom :)
    Zaraz idę słać maila.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Dziewczynom posiadającym szczęśliwe numery ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam nadzieję,że nie jest za pożno. super że wygrałam nagrodę pocieszenia
    pozdrawiam i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń