niedziela, 15 września 2019

HAFT KRZYŻYKOWY - KURS cz. VII - koniec . . .

 Witam na podsumowaniu naszego kursu haftu krzyżykowego, który miałam przyjemność prowadzić pod patronatem naszego sponsora Firmy Coricamo. 

 

Starałam się Wam przedstawić podstawy haftu krzyżykowego,
a wspólnie wymieniałyśmy swoje doświadczenia w trakcie jego trwania. Serdecznie dziękuję Wam za pomoc. 

Na zakończenie kursu był do wyszycia wzór żonkila ufundowany przez sponsora.

Mój żonkil prezentuje się tak:


 

Do wspólnego wyszywania zgłosiło się sześć Pań.
Niestety gotowe prace pokazało tylko trzy z nich, oto ich prace:

1. Karolina , która prowadzi bloga bawełniane niteczki

2.  Kasia N , która prowadzi bloga w kąciku na poddaszu . . . 

3. Natalia F , która prowadzi bloga zaczarowany papier

 

Firma Coricamo dla uczestniczek kursu, które wyszyły żonkila,
ufundowała 3 nagrody w postaci zestawów do haftu krzyżykowego.
Wszystkie panie, które wyszyły żonkila otrzymują prezent. 
Serdecznie dziękujemy. 

 


Dziękuję Wszystkim za wspólną zabawę i naukę. 

A już dzisiaj zapraszam na kolejny kurs haftu koralikowego,
który rozpocznie się 25 października 2019 roku.

Serdecznie zapraszam.

14 komentarzy:

  1. Teresko dziękuję za kurs :) a żonkile bardzo fajnie się wyszywało :) Dziękuję za upominek i Gratuluję pozostałym Uczestniczkom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za wspólne wyszywanie i gratuluję pięknego obrazka :)

      Usuń
  2. Dziękuję za interesujący kursik i fajną zabawę:-)
    Kwiatki są przepiękne gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję za udział w kursie i gratuluję pięknego obrazka :)

      Usuń
  3. Świetny kurs Tereso. Przepraszam, że nie wyhaftowałam żonkila, ale podczas pobytu w domu tyle miałam roboty, że nie dałam rady. Wyhaftuję go troszkę później.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko rozumiem, jak uda Ci się go wyszyć to proszę podeślij mi tu link :)

      Usuń
  4. Piękne prace!
    Gratuluję dziewczynom ukończenia kursu!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla dziewczyn. Ach żałuję że nie zdązyłam podlinkować swojego żonkila ale córcia mi się rozchorowała a bronię niemowlę przed wirusami. Podeślę link jak tylko opublikuję swojego żonkila abyś Teresko oceniła mój hafcik dzięki Twojemu kursikowi za który dziękuję-wiele się dowiedziałam nowości. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, dziecko najważniejsze :) jak tylko będziesz mogła podeślij tu link :)

      Usuń
  6. Cudne prace! Gratulacje dla dziewczyn! Ja się spóźniłam z publikacją, ale też mi się udało: https://cytrulina.blogspot.com/2019/09/haft-z-zonkilem-z-firmy-coricamo.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super :) nie martw się ostatni będą pierwszymi ;) dziękuje za udział w kursie i zapraszam na kurs haftu koralikowego :)

      Usuń
  7. Bardzo dziękuję za wspólny kurs i wyszywanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dziękuję i zapraszam na kurs haftu koralikowego

      Usuń
    2. Upominek do mnie dotarł :) Bardzo dziękuję

      Usuń