środa, 27 sierpnia 2014

Twórcze Inspiracje 5/6 WRZESIEŃ



Na rynku pojawił się kolejny numer Twórczych Inspiracji Zeszyt 5/6 wrzesień. Jak co miesiąc znów mnie zaskoczył nowymi pomysłami. 

Bardzo mi się spodobały ozdoby na ołówki wykonane techniką Quiling 3D – świetne wykorzystanie papierowych pasków do urozmaicenia piórnika naszych pociech. Pozostając w klimacie szkoły, w tym miesiącu przedstawiono jak wykonać samodzielnie plecak w kształcie sowy.

Na pewno skusze się na wykonanie naszyjnika haftem koralikowym na krośnie. Sposób wykonania został przedstawiony tak dokładnie, że każdy może spróbować swoich sił i cieszyć się piękną biżuterią. 

W tym numerze znalazły swoje miejsce również robótki na drutach. Mają one dla mnie szczególnie znaczenie gdyż uczyłam się ich jako kilkuletnie dziecko od mojej Babci. Zachęcam do „rozpoczęcia przygody z drutami” – Piękne i praktyczne efekty a zajęcie wciągające. Przedstawiony schemat jest dokładnie opisany i prosty w wykonaniu, nawet początkujący nie powinien mieć z nim większych problemów.

Na uwagę również zasługuje również artykuł Pocztówki Moniki prezentujący piękne prace Pani Moniki Kąkol. 

Poza tym w zeszycie możemy znaleźć Artystyczną Eko-Biżuterię wykonaną z osikowych pasków, Aniołki wykonane techniką haftu krzyżykowego podwójnego, serwetka w stylu folk, kartki wyszywane i kolorowe espadryle oraz wiele innych informacji.
Serdecznie zapraszam do lektury i do tworzenia pięknych dzieł .

Tutaj można przejrzeć zeszyt Twórczych Inspiracji, zapraszam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz