środa, 27 sierpnia 2014

Wygrana w candy u olenka_ja


W poniedziałek otrzymałam niespodziankę - dotarła do mnie przesyłka z cudeńkami wygranymi w candy

u olenka_ja. W zabawie do końca nie było wiadomo co będzie wygraną, wiec tym większe zaskoczenie i radość przy otwieraniu paczuszki :)

A oto co otrzymałam:

Kolorowe karteczki do wykonania różnego rodzaju kartek i innych cudów



Kwiatki i gwiazdki, których nigdy nie za wiele

Prześliczne wykrojniki, które już w planach mają swoje miejsce na kartkach



oraz kilka innych drobiazgów (naklejki, koraliki, przewieszki itp.), których niestety nie sfotografowałam.

Serdecznie dziękuje za tyle piękności i pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. Gratuluję wygranej :-))) Piękne są Twoje haftowane obrazy , jaki ogrom cierpliwości posiadasz :-)))

    OdpowiedzUsuń