czwartek, 3 grudnia 2015

Napisz co myślisz o ... cd.

Otrzymałam 6 numer dwumiesięcznika Igłą Malowane
w ramach akcji Napisz co myślisz o ... 

  Numer jest przepiękny. Można w nim znaleźć wzory na świąteczne kartki i ozdoby choinkowe
wykonane różnymi technikami.  

Oto kilka propozycji z nowego numeru :) .


 Kartki świąteczne wykonane haftem wstążeczkowym. Bardzo ładne i proste
w zrobieniu. Część z Was już próbowała swoich sił w tej technice, ja niestety nie mogę się zmusić i spróbować, ale kto wie może będzie to mój debiut ;)

 

 

 Bardzo spodobał mi się wzór na kartkę świąteczną z wizerunkiem Świętej Rodziny. Piękna karteczka w obu wersjach. 

 

 Proste i zabawne zawieszki świąteczne, które można wykorzystać jako ozdoby choinkowe :)



 Bombka choinkowa w biało-czarnej kolorystyce, ale w numerze są też wzory w innych kolorach.

 Piękny obraz "Magiczne fuksje", a na dodatek zaprezentowano połączenie dwóch technik rękodzielniczych, a mianowicie haft krzyżykowy
i wstążeczkowy. 
Renia już zorganizowała SAL,
wszystkich chętnych zapraszam :)

 

 

 

 

 

 

 




 

3 komentarze:

  1. Dlaczego ja mam antytalent do krzyżyków???? ;-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz spróbować, a nóż złapiesz bakcyla ;) pozdrawiam !!!

      Usuń
  2. Dzisiaj sobie kupiłam te numer, jest w nim kilka interesujących mnie tematów:-)

    OdpowiedzUsuń