piątek, 11 marca 2016

W Y N I K I . . .

Czas na wyniki, nie będę przedłużać,
bo i tak mam opóźnienie ;)
Rozdam dziś siedem nagród:
I - 1 sztuka, II - IV po 2 sztuki :)

Nie określiłam na początku, że trzeba wybrać tylko jedna nagrodę, więc  osoby, które wybrały dwie nagrody biorą udział w losowaniu pierwszej z nich, a jak nie zostaną wylosowane to mają szansę na losowanie drugiej nagrody. 

Nagroda I - decoupage zgłosiły się trzy osoby:

1 Cytrulina

2 Anna Parszewska

3 aldi

 

 

 

 

 

Nagroda II - haft krzyżykowy

1 Ula K.

2 Renata Pawlicka

3 mikaglo 3d

4 Izabela Hebda 

5 Kasia Kurowska

6 Katarzyna  

7 Niesforne nitki 

8 pomieszane-poplątane

9 Lexie's Art

10 Karolina

11 Wioleta Welc

12 Marille 

13 Anna Maksymiuk

14 Emilia handmade

15 Tina J

16 Alojka    

17 magdus208 

 

 

 Nagroda III - scrapbooking

1 Ula K.

2 Natalia F

3 Renata Pawlicka 

4 Izabela Hebda

5 Bożena G

6 karolina   

7 Pasje Violi

8 Carpediem 

9 Niesforne nitki

10 Edyta

11 Wiga

12 raeszka

13 Anna Gerszendorf

14 Marille

15  Anita M

16 magdus208

 

 

 

Nagroda IV - robótki na drutach

1 karolina

2 marrika91

3 Anko

4 Picot Kinga 

 

 

 

 

 

 

 

 

Chciałabym Was wszystkich nagrodzić :) , ale chyba bym nie wyrobiła
z kosztami wysyłki, bo to chyba największy problem. Dziękuję za udział
w zabawie i zapraszam do kolejnych, bo coś jeszcze wymyślę :)


Gratuluję dziewczynom i proszę o podanie adresów do wysyłki na maila twasylow@wp.pl

 


15 komentarzy:

  1. Gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, chyba dobrze patrzę że ja? jak się cieszę, to jedyny miły akcent w tym dzisiejszym dniu i taki super,
    Bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super! Cieszę się, że zostałam wylosowana. Ciężki tydzień miałam, a tu proszę, tak miło się kończy :)) Ślicznie dziękuję.
    Maila już wysyłam.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda ze się nie udało, ale serdecznie gratuluję zwycięzcom
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba dobrze widzę? 13 znowu okazała się dla mnie szczęśliwa. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje szczesciarom, ja jakos ostatnio nie miewam szczescia w candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale się ogromnie cieszę, że i do mnie los się uśmiechnął:) Gratuluję również pozostałym zwyciężczynią;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo! Gratuluję dziewczynom:))
    A Tobie dziękuję za emocje:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy ja dobrze widzę?? Dziękuję Teresko za zabawe i jaka niespodzianka :-)
    Nigdy jeszcze nie wygrałam w takich zabawach :-)
    Gratulację dla pozostałych zwycięzców :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za zabawę, gratuluję dziewczynom:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla dziewczyn i dziękuję za emocjonująca zabawę :)

    OdpowiedzUsuń