środa, 9 marca 2016

Zabawa - wyszywamy zaległości . . . Bukiet tulipanów

 

 Dziś przedstawię Wam jeden z zaległych obrazów, który już mi się udało skończyć :)
Wyszyłam pierwszy z listy moich zaległości
B U K I E T  T U L I P A N Ó W

 

 

ORYGINAŁ WYGLĄDA TAK:

 

KOLEJNE ETAPY PRAC NAD MOIM OBRAZEM :)







i już skończony obrazek :) 


U W A G A !  !  ! 

WYNIKI CANDY JUTRO ALBO W PIĄTEK, PRZEPRASZAM,

 ALE NIE MAM SIŁY :(  ZA DUŻO SPRAW DO ZAŁATWIENIA :( 

DZIĘKUJĘ ZA WYROZUMIAŁOŚĆ I CIERPLIWOŚĆ :) 






14 komentarzy:

  1. Bardzo ładne tulipany:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny obrazek
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że skończyłaś :) pierwszy krok do przodu :) ja dzisiaj też odsłoniłam swoją królową Egiptu, ale do końca jeszcze daleko...

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny obrazek :) Gratuluję skończenia

    OdpowiedzUsuń
  5. I praca dokończona, jak miło :)

    Na wyniki poczekamy. I tak niczego nie wygram :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wytrwałości w wyszywaniu zaległości:) Bukiet tulipanów idealnie się wpasował w święto kobiet:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej ile pracy! Ale efekt wyśmienity:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Obraz śliczny, wazon w pięknym kolorze...co do Candy napięcie rośnie...

    OdpowiedzUsuń
  9. zmieniałaś kolory nici czy to według wzornika?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmieniłam jeden kolor pomarańczowy i chyba na korzyść, a kolory z tła są wg rozpiski w gazecie

      Usuń
  10. Obraz piękny. Gratuluję takich umiejętności!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie patrzeć jak "rośnie" ten piękny bukiet :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kapitalny jest ten haftowany obrazek. Uwielbiam tulipany.

    OdpowiedzUsuń