czwartek, 17 sierpnia 2017

Bransoletki . . .

Dwa lata temu jak brałam udział w wymiance urodzinową otrzymałam od Krysi CreaDiva  bransoletkę wykonaną metodą sznura tureckiego. 

 

Bardzo mi się podoba ta bransoletka i długo szukałam jakiegoś kursu, bo chciałam spróbować swoich sił w tej technice i w końcu się udało :) Znalazłam kurs u #Qrkoko tutaj :)  

jak zaczęłam to tak mi się spodobało , ze same zobaczcie co narobiłam :) 

 

A teraz jeszcze choruję na sznur szydełkowo - koralikowy,
mam nadzieję, że mi się uda tylko wszystko wymaga swojego czasu ;)   









 

4 komentarze:

  1. he he zaszalałaś:) Przepiękne bransoletki:)
    Mnie też bardzo się podobają bransoletki w tej technice, ale sama jakoś jej nie ogarniam:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zestaw bransoletek - bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń