wtorek, 5 grudnia 2017

Ikona wyklejana . . .

Dziś prezentuje drugą wyklejaną przez mnie ikonę.
Musze przyznać, że praca z diamencikami jest bardzo przyjemna.
Wystarczy dobrze sobie poukładać kolory diamencików
i mniejszy obrazek powstaje w jedno popołudnie :)








 

Tak prezentuję się oprawiony obraz i chyba właśnie z oprawią jest największy problem, bo płótno jest sztywne i nie da się dobrze naciągnąć, więc aby nie pozostawały ślady zagięć trzeba je rozłożyć na jakiś czas żeby się naturalnie rozprostował.


7 komentarzy:

  1. Szybko postępowały prace:) Pięknie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Ikona zachwycająca :) Nie mogę się doczekać kiedy sama znajdę czas i zasiądę do swojej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie cały problem w tym, żeby zasiąść do pracy, a później idzie jak z płatka ;)

      Usuń
  3. Piękna ikona! Zafascynowały mnie te wyklejanki. Zaczęłam nawet ich szukać w polecanych przez Ciebie sklepach ale nie udało mi się ich znaleźć. A gdy próbuję sama szukać to znajduję tylko dosyć dziecinne wzory. Zdradzisz mi gdzie można kupić takie z kwiatami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) a może tutaj:
      https://www.aliexpress.com/item/Flower-arranging-5D-DIY-diamond-Painting-flowers-Cross-Stitch-diamond-embroidery-mosaic-diamonds-wall-stickers-home/32763694603.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.463.KlURK7

      Usuń
    2. Dziękuję za link :)

      Usuń