środa, 20 grudnia 2017

Kartki przez cały rok - październik 2017 uzupełnienie :) . . .

W październiku w zabawie kartkowej u Ani poszłam trochę na skróty i nie wykonałam trzeciej karteczki, pokonała mnie karteczka męska ;) obiecałam sobie jednak, ze skorzystam z kursów udostępnionych na internecie i wykonam taką karteczkę.
Długo przeglądałam różne stroni i kursy, ba jak same wiecie jest tam mnóstwo rzeczy. Dziś trafiłam na blog http://lemonadestamps.blogspot.com, a tam na 
Kurs na weekend - kartka-koszula  i tak oto powstała bardzo prosta i moja pierwsza karteczka męska :)

Wytyczne na październik to:
1. Boże Narodzenie - bałwanek 
2. Okolicznościowa - męska kartka 
3a. Wielkanoc - kurczak z jajem 
3b. Ślub, chrzest, drugie Boże Narodzenie - koronka 


5 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze sobie radzisz z takimi karteczkami. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysłowa koszula :) Muszę kiedyś spróbować zrobić taką kartkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Męska kartka wyszła super i bardzo się cieszę, że ją zrobiłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń