niedziela, 19 sierpnia 2018

Urodzinowo . . .

Czasami mam takie dni, że nic nie publikuje na blogu.
Niektóre z Was dopytują czy aby wszystko u mnie w porządku
:) dziękuję za troskę i pamięć :)

A ja po prostu jestem tak zapracowana i zmęczona, że już nie mam siły na pisanie postów. Staram się to nadrabiać w każdej wolnej chwili :) 

Ostatnia moja przerwa bolgowa była spowodowana przygotowaniami do urodzin mojej Księżniczki i wystawy,
o której w następnym poście.

 W tym roku trochę późno wzięłam się za przygotowania,
bo mała nic nie chciała, a później na ostatnią chwilę
"mamo zrobisz mi ?" no i nie było wyjścia mama musiała robić ;) było przy tym sporo bałaganu, ale efekt chyba zadowolił :) 

 



3 komentarze:

  1. Piękne ozdoby!
    Tort apetycznie wygląda!
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorowo i radośnie.:) Wszystkiego najlepszego dla Ewuni, spełnienia marzeń.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie udekorowałaś urodziny Ewki:)

    OdpowiedzUsuń