poniedziałek, 14 stycznia 2019

Święta na okrągło: Rogate mapki - wyzwanie 1/12 . . .

Bardzo się ucieszyłam, że będzie dalszy ciąg zabawy na rogatym :) Przywykłam do wspólnej zabawy. Nawet jak nadrabiałam kartki w grudniu to co miesiąc sprawdzałam wytyczne i snułam plany kartkowe.

Przez cały 2019 rok raz w miesiącu tworzyć będziemy kartki na Boże Narodzenie i jedyną wytyczną, oprócz tematyki :) jest to, że do kartek trzeba zastosować mapkę, czyli schemat.

 

Jak wygląda mapka na styczeń?
Jest klasyczna, nieskomplikowana i daje duże pole do działania.
Mamy taką mapkę: 

Trochę się nasiedziałam nad tą kartką, bo mi zawsze coś nie pasuje. Wg mnie taka inna niż zawsze, a co Wy o niej sądzicie?

 

10 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się Twoja interpretacja mapki. Haft zawsze sprawia, że efekt jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka :)
    Ja lubię pracę z mapkami:) i też się cieszę, że Inka kontynuuje zabawę, jest to najlepsza motywacja do systematycznego wykonywania kartek, które w grudniu w każdej ilości się przydają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka powstała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A no właśnie i ja przywykłam do naszej zabawy :) Wspólnie się mobilizujemy, by mogły powstawać takie kartki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny haft. Kartka pięknie się komponuje 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka - z bardzo gustownym,pięknym haftem :)
    Według mnie idealnie wpasowała się w temat styczniowej mapki u Rogatego :)
    Pozdrawiam miło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobrze wykorzystałaś haft. Wspólne robienie kartek bardzo mobilizuje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń