środa, 2 stycznia 2019

Zabawa - wyszywamy zaległości edycja 2019 . . .

Ubiegły rok był trzecim z kolei rokiem, w którym razem z Wami starałam się skończyć wyszywanie zalegających w szafie ufok-ów :)
Niestety był to bardzo ciężki rok pod względem rękodzielniczym.

Wyszyłam tylko 1 ufok. Postanowiłam więc na poważnie powrócić do haftu i przedłużyć zabawę na kolejny rok :) 


Ogłaszam rozpoczęcie zabawy - wyszywanie zaległości edycja 2019 :)


Wszystkie chętne zapraszam do wspólnego wyszywania :)
Zgłaszać się można w komentarzach pod postem w każdej chwili.
Poniżej umieszczam banerek, który można pobrać i umieścić u siebie :)

 



 

Prezentowanie postępów prac dowolne :)
Wśród wszystkich biorących udział w zabawie rozlosuję
prezent niespodziankę :) 

 

Podsumowanie roku 2018 około 10 stycznia :) 

 

 

A oto moje zaległości do wyszycia w 2019 roku:

 1. Kwiaty w kamiennym wazonie - SKOŃCZONY można zobaczyć TUTAJ

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

  

 

 

 

 

 

2. Pamiątka ślubu

 

 

 

 

3. Matka Boska Ostrobramska - ze względu na wielkość obrazu i bardzo drobną kanwę zrezygnowałam z jego wyszywania.

 















 

 

 

 



4.  Kaktusy - sal 2016 - SKOŃCZONY można zobaczyć TUTAJ
  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 















  5. Dwanaście miesięcy 

 

 


 

 

6. Magiczne fuksje

 

7. Pisanki - SKOŃCZONE można zobaczyć TUTAJ


8. Kotki - SKOŃCZONE można zobaczyć TUTAJ


9. Bombki - SKOŃCZONE można zobaczyć TUTAJ

19 komentarzy:

  1. Ja się chętnie zapiszę:) Co prawda z haftem krzyżykowym uporałam się w zeszłym roku i UFOK-ów mi nie zostało, ale mam jeden obraz wlejany, to myślę, że też się nada :) Dzięki zabawie się zmobiluzuję i go wykończę :) A za Ciebie trzymam kciuki, bo sporo tego masz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę i serdecznie witam w zabawie

      Usuń
  2. Z przyjemnością przedłużam zabawę z Tobą, bo niestety nie udało mi się wykończyć moich zaległości w ubiegłym roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Teresko sporo tych Ufoków masz , trzymam kciuki aby udało się coś wykończyć
    Powodzenia .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja także dalej bawię się z Tobą, bo ubiegły rok niestety UFO-kowo mi nie wyszedł:(
    Dziękuję bardzo za niespodziankę:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie do końca wyszedł, dlatego bawimy się dalej :)
      Super, że do nas dołączyłaś :)

      Usuń
  5. Super, że przedłużasz zabawę. W tym roku wezmę się za siebie, bo trochę sie uzbierało tych ufoków 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam chyba jeden UFOK ale taka zabawa jako mobilizacja jak najbardziej mi się przyda :).

    Zapisuję się.

    Trzymam kciuki za Twoje UFOK-i :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ważne ile, ważne żeby się dobrze bawić :) witam w zabawie :)

      Usuń
    2. https://raeszka.blogspot.com/2019/01/misz-masz.html

      Tutaj piszę o Twojej zabawie i moim UFO-ku :).

      Usuń
    3. Teresko tutaj prezentuje mój skończony UFOK.
      https://raeszka.blogspot.com/2019/12/podsumowanie-zabawy-plus-girlanda.html

      Gratuluję Ci, bo nadrobiłaś sporo prac :).

      Usuń
  7. No, troszkę pracy będziesz miała. Ale wzory są piękne i na pewno dasz radę. Życzę dużo czasu i cierpliwości.
    Ja też wyszywam zaległy wzór :"Jesienny bukiet". http://zofiko.blogspot.com/2019/01/269-zawieszka-dla-ewki-i.html
    Myślę, że wpisuje się w ramy zabawy więc łapię banerek i zgłaszam się do niej. Nie wiem czy wytrwam ale spróbuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się do udziału w zabawie również w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapisuję się z wielką chęcią. Mam dwie niewielkie niedokończone prace, ale ciągle coś innego jest do zrobienia. Może teraz będe miała motywację lepszą.

    OdpowiedzUsuń