poniedziałek, 25 marca 2019

Kosmetyczne candy - marzec . . .

 

Myślałam ...

 myślałam ... 

.... i wymyśliłam.

Nowe candy, 

tym razem kosmetyczne i cykliczne.

 





Zabawa trwa od 25.03.2019 do 22.04.2019

Losowanie 23.04.2019 roku.

Wyniki 25.04.2019 wraz z nowym etapem zabawy :) 

Zasady są proste, bo po co komplikować ludziom życie ;)

1. komentarz z chęcią udziału w zabawie i adresem e-mail,

2. baner na pasku bocznym swojego bloga lub FB
(link w komentarzu),

3. jeśli spodoba się Wam mój blog to zapraszam do zostania    obserwatorem mojego bloga (nie jest to warunek, po prostu będzie mi bardzo miło :)),

4. wysyłka tylko na terenie Polski.  

Do wygrania zestaw kosmetyków widoczny na zdjęciach poniżej.

Krem do twarzy oczyszczające drzewo herbaciane i ogórek.



Maseczka do twarzy typu peel off drzewo herbaciane i ogórek.

Oczyszczający żel i tonik 2 w 1 drzewo herbaciane i ogórek.


Serdecznie zapraszam :) 

6 komentarzy:

  1. Oryginalny pomysł na Candy :) i takie cukierasy nam Babeczką są potrzebne ;) Chętnie dołączam do zabawy :)
    zaczarowanypapier@wp.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe nagrody w Twoim Candy. Takich jeszcze nie miałam możliwości wypróbować. Chętnie dołączam do Twojej zabawy.
    iza-hebda67@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty Tereniu wiecznie coś wymyślasz ;) Ja to pooglądam, pozachwycam się i oddam swoją szanse innym, bo mało które kosmetyki mogę używać. Życzę powodzenia wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na candy, chętnie się zapisuję ;)
    bozenka4312@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział 😍
    W wolnym czasie będę Cię odwiedzać 😍
    bejatkas84@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się
    https://www.facebook.com/dorota.wysocka.568/posts/2233369036699658

    OdpowiedzUsuń