środa, 5 czerwca 2019

Drzewka . . .

Jak się nudzę to głupoty przychodzą mi do głowy ;) Zaczęłam w mojej szafie - magazynie szukać czegoś dla Ewki do tworzenia i natknęłam się na cekinowe listki. Co prawda kupiłam je z zamiarem zrobienia drzewek szczęści, ale jakoś natchnienie gdzieś uciekło. Wpadł mi pomysł do głowy i powstały drzewka :)

Zielone




Jesienne


Artystyczne ;) nie ukrywam, że właśnie to najbardziej mi się podoba :)



A co Wy sądzicie o moich drzewkach? 

Powinnam częściej zaglądać do mojej magicznej szafy ?


4 komentarze:

  1. Oj zaglądaj i to jak najczęściej;)
    Śliczne i bardzo pomysłowe te drzewka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Drzewko w czerwieni najpiękniejsze.:) Warto zaglądać do szafy, jak takie śliczności powstają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Teresko drzewka sa świetne, pomysł rewelacyjny a czerwone jest NAJ !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń