sobota, 9 maja 2020

Parzenica . . .

Koleżanka poprosiła mnie o wyszycie czegoś góralskiego,
a mianowicie parzenicy.
Sama do końca nie wiedziałam co to jest,
ale przecież wujek Google wszystko wie ;)
I tak już wiem, że parzenica
to ozdobny ornament hafciarski lub aplikacja poniżej „przyporów” spodni góralskich. 

Nie udało mi się niestety nigdzie znaleźć takiego wzoru.
Postanowiłam sama go rozrysować. I tak też się stało :)  

Podzieliłam się praca z mamą, tzn. ja zrobiłam wzór, a ona go wyszyła.
A oto efekty naszej wspólnej pracy :)



6 komentarzy:

  1. Też nie wiedziałam, że ten motyw góralski tak sie nazywa. Człowiek całe życie sie uczy😀

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny wzór, pięknie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :-) wyszło pięknie, a ja zdobyłam nowe słowo- nie wiedziałam, że parzenica to motyw góralski... człowiek uczy się całe życie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna parzenica.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo dla Was obu !! Wzór wyszedł Ci obłędnie !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda :) Super poradziłaś sobie z tym zadaniem

    OdpowiedzUsuń