sobota, 26 grudnia 2020

Święta na okrągło - Rogaty kwiecień, maj, czerwiec. . .

Ten rok chyba dla wszystkich był ciężki. Mi pomimo postanowienia, że znajdę czas na zrobienie jednej kartki miesięcznie  nie udało się to :( Dopiero jak moje maluszki trochę podrosły i ja ogarnęłam się z nową sytuacją udało mi się nadrobić zaległości. Mam zaległych 9 kartek, które będę publikować w zestawach po 3 czyli kwartałami ;)
Dzisiaj zaczynamy od II kwartału roku 2020.



Wyzwanie świąteczne 4/12 - kwiecień z kolorem - fioletowy

Kwiecień plecień, przeplatamy ;) święta Bożego Narodzenia ze świętami Wielkiej Nocy :) Co Wy na to?

Kolor, bo to on jest w kwietniowym wyzwaniu bohaterem naszych inspiracji, wybrałyśmy nieprzypadkowo.

Fiolet jest przecież jednym z symboli Wielkiego Postu.


Może da się go wykorzystać jako przewodni w naszych kartkach na zimowe święta?

Jak widać - inspiracje są :) czyli da się!

Fiolet to mój ulubiony kolor, ale szczerze mówiąc nie widział się z nim na kartce bn, chociaż jak sobie przypominam to już kiedyś robiłam kartki w tym kolorze.

 

 

 A oto moja propozycja, nie do końca mi się podoba, ale ma swój urok.








Maj z kolędą - wyzwanie 5/12

To czym zajmiemy się w majowym wyzwaniu?

Kolory były, powrócą w czerwcu, a na ten miesiąc proponujemy inspirację pastorałką, w której przeplatają się motywy...KUCHENNE i związane z przygotowaniami do świąt.

Skupmy się na tych smakowitych potrawach, które przyrządzamy, na pieczeniu, wspólnej krzątaninie kuchennej :)

Niech nasza galeria żabkowa pachnie świątecznym ciastem, jabłkami, piernikami,
a może rybą??? ;) Tak, tak - bo i tak można ten temat potraktować! 

Mi święta pachną piernikiem i to właśnie one goszczą na mojej karteczce. Kiedyś wyszyłam bombkę z piernikowym ludzikiem. Przeleżała w szafie kilka lat, bo nie wyobrażałam sobie jak ją można wykorzystać, a tu proszę przyszedł jej czas ;)
I jak Wam się podoba? 



Wyzwanie świąteczne 6/12 - święta z kolorem: niebieski!

Dojechaliśmy do połowy roku, po tym wyzwaniu pójdzie jeszcze szybciej i znów zaskoczy nas śnieg.. Ok, trochę przesadzam, lato przed nami przecież, ale my tu na Rogatym cały rok o świętach myślimy :)

Kartki przygotowane, na pewno dadzą oddech w grudniowej gorączce! Warto je przygotować już teraz, po jednej w miesiącu.

Czerwcowe wyzwanie to kartka na święta w kolorze i będzie to jak tytuł mówi

NIEBIESKI! 

W mojej karteczce wykorzystałam wyszytą na srebrno bombkę.
W rzeczywistości karteczka jest o wiele ładniejsza. 

 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz