niedziela, 16 sierpnia 2020

HAFT KORALIKOWY - KURS cz. IV...

 

Witam na kolejnej części naszego kursu.
Przepraszam za dzień spóźnienia, ale ten czas tak szybko leci. Co miesiąc sobie obiecuję, że następnym razem zrobię wcześniej post i jakoś mi nie wychodzi ;)

Kurs haftu koralikowego prowadzony jest pod patronatem naszego sponsora Firmy Coricamo. 

 

Koniec marudzenia ;) zabieramy się do pracy :)
Wyszywając koralikami do przetrzymywania koralików używam styropianowych tacek. Mogę umieścić na nich kilka kolorów, tylko trzeba pamiętać żeby nie było obok siebie podobnych odcieni, bo mogą się pomylić.

 Zaczynam jak zawsze od przeszycia kilka razy nitki i startujemy.

Wyszywamy rzędami zmieniając zgodnie ze wzorem kolory koralików. Dzięki temu ładnie będą się one układać na naszym tulipanie.

Pamiętamy, żeby koraliki układały się w tę samą stronę przesuwając się w hafcie zgodnie ze wzorem



Tak wygląda połowa mojego  haftu.

A to efekt końcowy. Sama nie przypuszczałam, że tak ładnie wyjdzie.
Nie do końca byłam przekonana do dobranych koralików.


Podaję schemat dla przypomnienia. 

 

 

Jeżeli któraś z Was będzie miała problem ze zrozumieniem mojego kursu proszę o komentarz pod tym postem albo o kontakt na maila twasylow@wp.pl postaram się wyjaśnić dokładniej.
W temacie maila proszę wpisać "haft koralikowy".

Zapraszam o wspólnego wyszywania :)

 

2 komentarze:

  1. Genialny jest ten koralikowy tulipan. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie prezentuje się gotowy... mój czeka na koraliki ;) wakacje to czas, który rządzi się swoimi prawami i nie zawsze jest czas na przyjemności🙈

    OdpowiedzUsuń