czwartek, 19 marca 2015

Ambasadorki Le Petit Marseillais Polska

Na FB znalazłam informację
o Le Petit Marseillais.
Widziałam kilka razy reklamę tych kosmetyków w TV, ale jeszcze ich nie spotkałam w sklepach, więc postanowiłam zostać ambasadorką
i wypróbować te kosmetyki. Wszystkich chętnych również zapraszam.

Zostań Ambasadorką i przetestuj kosmetyki, których nie ma jeszcze w sklepach! Zarejestruj się w naszym portalu już dziś:
https://ambasadorkalpm.pl/logowanie.html

informacje o tej marce można znaleźć również na FB:
https://www.facebook.com/LePetitMarseillaisPolska

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny artykuł... Nie miałam tych kosmetyków, ale na pewno je wypróbuje. Ja teraz zapisałam się jako konsultantka avon , bo chce tej marki kupować sobie taniej produkty. Też są super- mam już pewne doświadczenie z nimi i to pozytywne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem konsultantką avon. Dziewczyny, które u mnie zamawiają są zadowolone z tych kosmetyków. Jakbyś potrzebowała jakiejś pomocy chętnie pomogę :)

      Usuń