poniedziałek, 23 marca 2015

Biżuteria dla Dziewczyn nagrodzonych - Dzień Kobiet i niespodzianka :)

Jak już pisałam, post -Dzień Kobiet i niespodzianka :)  -  skomentowały 4 osoby,
a do zabawy zgłosiły się 3.
Postanowiłam nagrodzić wszystkie, nawet coś wymyśliłam dla Edytki :) Dodatkowo bransoletkę dostała ode mnie Mirka, której spodobała się jedna
z bransoletek z wcześniejszych moich postów.

 

Poniżej przedstawiam biżuterię, którą zrobiłam dla Dziewczyn starając się spełnić ich prośby kolorystyczne.

Podobają się?
Jak jest ktoś chętny to proszę o info na emaila :)
coś poradzimy;)

 

 








5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne rzeczy1 Ten wisiorek śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta pierwsza bransoletka- najbardziej kolorowa i wesoła jest moja! :-) Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę bardzo, miło jest uszczęśliwiać Znajomych :)

      Usuń
  3. bardzo bardzo Ci dziękuję, ostatnie 2 zdjęcia to moja nagroda, mimo iż byłam niedobra to ta wspaniała duszyczka bezinteresownie mnie nagrodziła i do tego takimi cudeńkami, broszka wspaniała, zdjęcie nie oddaje jej uroku, a wisiorek zabrała moja córa, bardzo bardzo dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a kto powiedział, że byłaś niegrzeczna?
      najważniejsze, że Ci się podoba :)

      Usuń