piątek, 3 lipca 2015

Metryczka do wymianek

Dziś kolejny genialny pomysł oczywiście kogo ...
EWY - hubka38 :)
Nie wiem skąd Ona je bierze, ale są super. Tym razem to taki trochę porządkowo organizacyjny pomysł na stworzenie bazy pomocnej przy różnego rodzaju wymiankach.
Tworzymy miejsce gdzie będą zawarte informacje o nas, o tym co lubimy i  co robimy.

Wszystkie chętne zapraszam TUTAJ

Oto moja metryczka:

1. Nick/imię - TERESA/ Teresa

2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz? - Bardzo podobają mi się prace koralikowe, sutasz, frywolitka, karczochowe np. bombki, ręcznie robione kwiatki, prace szydełkowe, ale ucieszy mnie każdy drobiazg stworzony przez Wasze zdolne łapki :)

3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach? W czym jesteś najlepsza? - osobiście zajmuję się głównie haftem krzyżykowym, haftem matematycznym, biżuterią zarówno
z drobnych koralików jak i z gotowych modułów, umiem robić na szydełku i na drutach, raczkuję w robieniu kartek i przedmiotów z qillingu, ostatnio jak widać na moim blogu zajmuję się księgami okolicznościowymi.
Nie zajmuję się decoupage i filcowaniem. 

4. Trzy ulubione kolory to - niezmiennie na pierwszym miejscu fiolet :) a w sumie to wszystkie :) 

5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to - kolory neonowe, nie ubieram się w takie kolory ale jak np. jeden koralik zabłądzi gdzieś w naszyjniku lub bransoletce to świat się nie zawali ;)

6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie? - tak lubię przydasie, chyba jak każdy, mogą to być koraliki, nici, kanwa, naklejki, kwiatki, cekinki, wycinanki różnego rodzaju, papiery, wstążeczki, guziczki, półperełki,

7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką? - tak, noszę zarówno kolczyki, jak i naszyjniki 
i bransoletki 

8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach? - nie

9. Kawa czy herbata - lubię zieloną i owocową herbatę oraz wszystkie magicznie rozkwitające w wodzie kwiatuszki ;), nie piję kawy :)

10. Ze słodyczy to ja najbardziej - tu nie marudzę lubię wszystkie słodycze, no może poza gorzką czekoladą

11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek? - nie mam zbytnio czasu na czytanie, ale może jakaś lekka powieść spod znaku "płaszcza
i szpady", bądź coś dla dzieci :)

12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki? - dobry krem do rąk, nie glicerynowy  
13. Chciałam jeszcze dodać....- chyba już wszystko napisałam, ale jak mi coś się przypomni to dopiszę :)

14. Urodziny mam 13.05,  a imieniny 15.10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz