wtorek, 7 lipca 2015

Niespodzianka :)

 Dzisiaj otrzymałam przesyłkę - niespodziankę od Arlety z bloga
Arla Hobby
. Swojego czasu brałam udział w fioletowym wyzwaniu
u Danutki .

Zrobiłam bransoletkę, która bardzo spodobała się Arlecie,
więc wysłałam jej tą bransoletkę
w prezencie.









W podziękowaniu otrzymałam taki śliczny prezencik: mulinę, zielone pudełeczko, które skrywało w swoim wnętrzu dwie piękne zielone serwetki, czekoladę
i karteczkę z pozdrowieniami :)

Dziękuję za miłą niespodziankę i prezent :) 





 

6 komentarzy:

  1. Ale super! Serweteczki przecudne!!!!!!!!!!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze te serwetki :)
    Musze kiedys tez tak zrobić, ze wysle komuś cos, co się spodoba :) ot tak, spontanicznie, czytam o tym nie pierwszy raz i to musi być super uczucie! Ah ten nasz rekodzielniczy swiat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło jest dostać niespodziankę, ale jeszcze milej jest zrobić komuś taka niespodziankę

      Usuń
  3. Teresko Kochana, jak ja się ogromnie cieszę, ze podoba Ci się moja niespodzianka.O Twojej bransoletce pisałam już na moim blogu i wszystkim się bardzo podobała.
    Pozdrawiam gorąco Arleta

    OdpowiedzUsuń