sobota, 12 listopada 2016

Kartki BN na okrągło 2016 PAŹDZIERNIK

Na początek krótkie wyjaśnienie,  opuściłam wyzwanie wrześniowe, którego tematem były media, bo mi nie leżą :(  trudno czasem tak bywa.

Temat październikowy: coś naturalnego 

 

W tym miesiącu można zrobić kartki w wybranej przez siebie technice, ale wykorzystać trzeba jakieś dary natury. 

Inka podpowiada:
"Jesień przynosi nam suszone pąki, żołędzie, patrzcie uważnie pod nogi, może coś znajdziecie pod nogami? Patyczki? Leśnie skarby?

No dobrze. Po kolei, dla inspiracji, czego można przykładowo użyć (choć jak zawsze i tak mnie zaskoczycie czymś nietypowym:)) to mogą to być:

małe szyszki, cynamon, anyż, listki zasuszone (laurowe np) gałązki (ułożone w gwiazdkę lub choinkę), korę, drewienko, piórka, łupiny, susz (pomarańczki) ..." 

Po "odpoczynku" wrześniowym (chociaż ten miesiąc był wyjątkowo ciężki) czas zabrać się do pracy. Tak się zabierałam, że brakło mi czasu. Nadrobiłam i mam nadzieję, że Inka uzna moje karteczki pomimo, iż tak późno :)

 






 


 

3 komentarze: